Lumion Greece & Cyprus
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • LUMION
    • LUMION 11
    • LUMION 10
    • LUMION 9
  • SHOWCASE
  • TUTORIALS
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
  • Blog

Οδηγίες για την επίλυση προβλημάτων κατά την εγκατάσταση

3/31/2019

0 Comments

 
Picture
1. Διαβάστε το συγκεκριμένο άρθρο για να βρείτε λύσεις σχετικά με τα εξής σφάλματα που μπορεί να εμφανιστούν στην οθόνη:
  • ‘Your License Key is invalid’ - 'Η άδεια χρήσης δεν είναι έγκυρη’
  • 'Your License Key has expired' - 'Η άδεια χρήσης έχει λήξει’.
  • 'No internet connection found' or 'General connection failure' - ‘Δε βρέθηκε σύνδεση στο Internet' ή 'Αποτυχία σύνδεσης’ .
  • 'No license seats are currently available' - 'Δεν υπάρχουν διαθέσιμες άδειες χρήσης’.
  • Το Lumion ξεκινά σε περιβάλλον Viewer (Viewer Mode).
  • Σφάλμα 'ConvertToTexture.dll'.




Σφαλμα 1.1: your license key is invalid - η αδεια χρησης δεν ειναι εγκυρη
Picture
1. Το μήνυμα 'Your License Key is invalid' οφείλεται σε κάποιον από τους ακόλουθους λόγους:
1.1: Το λογισμικό ασφαλείας του υπολογιστή σας ενδέχεται να αποτρέπει την πρόσβαση του Lumion στο Διακομιστή αδειών χρήσης. Για επίλυση, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα 1.1-1.5 του παρακάτω άρθρου: 
Knowledge Base: How do you resolve anti-virus and firewall problems?
1.2: Είναι πιθανό η έκδοση Lumion Normal ή η έκδοση Lumion Pro να εγκαταστάθηκαν από λάθος επάνω στη Δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού. Αυτό ορισμένες φορές προκαλεί προβλήματα στην εκκίνηση του προγράμματος. Εάν έχετε εγκαταστήσει τη Δοκιμαστική έκδοση, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
  • Απεγκαταστήστε τη Δοκιμαστική έκδοση του Lumion Pro.
  • Διαγράψτε όλα τα αρχεία εγκατάστασης της Δοκιμαστικής έκδοσης Lumion Pro.
  • Εγκαταστήστε το Lumion ή το Lumion Pro, μέσω του link που βρίσκεται στο email  "Getting started with Lumion" που σας έχει σταλεί.
1.3: Σε σπάνιες περιπτώσεις, το μήνυμα αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η Άδεια χρήσης σας (License Key) έχει απενεργοποιηθεί από εμάς ή από μεταπωλητή του Lumion.  Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε την άδειά σας, παρακαλούμε στείλτε μας email στο: info@ergocad.eu 
Παρακαλούμε συμπεριλάβετε στο email σας:
  1. Περιγραφή του προβλήματος σύνδεσης που αντιμετωπίζετε.
  2. Επισυνάψτε ένα screenshot με τα σφάλματα του Lumion που εμφανίστηκαν στην οθόνη σας.
  3. Ενημερώστε μας σχετικά με τον Αριθμό της Άδειας χρήσης (License Key number) ή προωθήστε μας το email Getting Started with Lumion που λάβατε από την Act-3D.
  4. Ένα συμπιεσμένο αντίγραφο του φακέλου 'hosts', ο οποίος βρίσκεται στον C:\Windows\System32\drivers\etc\.
Τα emails που δεν περιέχουν τις παραπάνω πληροφορίες δε θα μπουν σε προτεραιότητα και πιθανώς να μην απαντηθούν, για την αποφυγή spam και την προστασία των Υπηρεσιών Υποστήριξης. 
1.4: Εάν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, και εάν λάβατε την Άδεια χρήσης από τον τοπικό Μεταπωλητή του Lumion, παρακαλούμε πατήστε το παρακάτω link για να επικοινωνήσετε μαζί του:
Knowledge Base: Find a reseller
Σε περίπτωση που δε λάβατε την Άδεια χρήσης από τον τοπικό Μεταπωλητή του Lumion, παρακαλούμε γράψτε στο Κέντρο Υποστήριξης του Lumion (Lumion Support Center).
σφαλμα 1.2: YOUR LICENSE KEY HAS EXPIRED -  Η ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ εληξε
1. Το μήνυμα "Your License Key has expired" σημαίνει ότι έχει λήξει η Άδεια χρήσης σας, καθώς έχει ισχύ για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Παράδειγμα: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Δοκιμαστική έκδοση του Lumion για 7 ημέρες σε διάστημα 30 ημερών.
Παράδειγμα: Η Δοκιμαστική έκδοση του Lumion Pro Trial διαρκεί για 7 ημέρες από τη στιγμή που σας τη στείλουμε.
Παράδειγμα: Η Δοκιμαστική έκδοση Lumion Pro Student διαρκεί για 365 ημέρες από τη στιγμή που σας τη στείλουμε.

1.1: Εάν θεωρείτε ότι δεν έχει λήξει η Άδεια χρήσης σας και πρόκειται περί λάθους, παρακαλούμε δημοσιεύστε στο Lumion Support Center or ή πατήστε στο παρακάτω link για να επικοινωνήσετε με τον τοπικό Μεταπωλητή του Lumion:
Lumion Website: Find a reseller
1.2: Εάν έχει λήξει η φοιτητική Άδεια χρήσης, παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες του παρακάτω άρθρου:
Knowledge Base: What do you do if your Student License Key has expired?
Picture

ΣΦΑΛΜΑ 1.3: ΝΟ ΙΝΤΕRNET CONNECTION FOUND - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
Picture
1. Εάν ο υπολογιστής σας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Knowledge Base:  How do you resolve anti-virus and firewall problems?
1.2: Εάν ο υπολογιστής σας δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:​
Knowledge Base:  Can you use Lumion without an internet connection?
ΣΦΑΛΜΑ 1.4: NO LICENSE SEATS ARE CURRENTLY AVAILABLE - δεν υπαρχουν διαθεσιμεσ αδειεσ για χρηση
Picture
1. Το μήνυμα "No license seats are currently available" σημαίνει ότι όλες οι θέσεις που περιλαμβάνει η Άδεια χρήσης σας, χρησιμοποιούνται προσωρινά από άλλον υπολογιστή.  
1.1: Για επίλυση, παρακαλούμε κλείστε το Lumion στους υπολογιστές στους οποίους είναι ανοιχτό.
1.2: Εάν το Lumion δεν είναι ανοιχτό στον υπολογιστή όπου εμφανίζεται το συγκεκριμένο μήνυμα, παρακαλούμε ανοίξτε και κλείστε το στον υπολογιστή που είναι ανοιχτό το πρόγραμμα, έτσι ώστε να απελευθερωθεί η θέση. 
1.3: Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
Knowledge Base article: How do you release a Lumion License Key?
ΣΦΑΛΜΑ 1.5: LUMION STARTS UP IN ViEWER MODE - το lumion ξεκινα σε περιβαλλον viewer
Picture
1. Σε περίπτωση που κατά την εκκίνηση του Lumion εμφανιστεί το εικονίδιο που φαίνεται ακριβώς από πάνω, σημαίνει ότι η εκκίνηση έγινε σε περιβάλλον Viewer (Viewer Mode), αντί για το περιβάλλον Επεξεργασίας (Editor Mode).
Εάν πατήσετε πάνω του, μπορείτε να φορτώσετε κανονικά ένα αρχείο.
Ωστόσο, δε θα υπάρχει γραμμή εργαλείων ή περιβάλλον επεξεργασίας του Lumion.

2. Πώς να γίνεται εκκίνηση του Lumion 8 και νεότερων εκδόσεων σε Editor Mode και όχι σε Viewer Mode? Για τις εκδόσεις Lumion 5, 6 και 7: Παρακαλούμε διαβάστε την Ερώτηση 3 που βρίσκεται ακριβώς από κάτω.
Σε περίπτωση που κάνατε διπλό κλικ στο αρχείο Lumion.exe στο φάκελο εγκατάστασης  του Lumion 8+, και συνεχίζει να ξεκινά σε Viewer Mode, σημαίνει ότι το Lumion δεν έχει πρόσβαση σε όλους τους φακέλους κατά την εκκίνηση.
Αυτό συχνά συμβαίνει λόγω του λογισμικού προστασίας που έχει ο υπολογιστής, το οποίο εμποδίζει το Lumion να διαβάζει όλα τα αρχεία που υπάρχουν στο φάκελο εγκατάστασης. 
2.1: Για να προχωρήστε, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα 1.1 και 1.3 του επόμενου άρθρου:
Knowledge Base: How do you resolve anti-virus and firewall problems?
2.2: Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί, παρακαλούμε στείλτε στο email: info@ergocad.eu τα εξής:
  1. Ένα screenshot με τα αρχεία εγκατάστασης (.BIN), στο οποίο θα φαίνεται και το μέγεθός τους.
  2. Ένα screenshot των περιεχομένων του ακόλουθου φακέλου εγκατάστασης:
    Lumion (Version)\ArchitectEdition\Classes\RenderEngine
  3. Στο email σας βάλτε ως θέμα: "Viewer Mode error".
Μόλις λάβουμε τις παραπάνω πληροφορίες, θα λάβετε οδηγίες προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα. 
3. Πώς να γίνεται εκκίνηση του Lumion 5, 6 και 7 σε Editor Mode και όχι σε Viewer Mode?Για έκδοση Lumion 8 και νεότερες: Παρακαλούμε διαβάστε την προηγούμενη Ερώτηση. (Ερώτηση 2).
Εάν έχετε εγκατεστημένο το Lumion 5, 6 ή 7 και κάνετε διπλό κλικ σε αρχείο .LS5, .LS6 ή .LS7, το Lumion θα ανοίξει σε Viewer Mode.
3.1: Για να ανοίξει το Lumion 5, 6 ή 7 σε Editor Mode, θα χρειαστεί να κάνετε διπλό κλικ στο αρχείο Lumion.exe στο φάκελο εγκατάστασης του Lumion. Εναλλακτικά, επιλέξτε το εικονίδιο Lumion 5/6/7 στο μενού Έναρξης των Windows. 
3.2: Εάν κάνατε διπλό κλικ στο αρχείο Lumion.exe και  συνεχίζει να ανοίγει σε Viewer Mode, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα 2.1 και 2.2.
σφαλμα 1.6: convert to texture.DLL ΣΦΑΛΜΑ 
Picture
​
  • Στο πεδίο αναζήτησης των Windows πληκτρολογήστε 'Προσθαφαίρεση προγραμμάτων' (Add or remove programs) και πατήστε Enter.
  • Στις 'Εφαρμογές και Δυνατότητες', στο πεδίο αναζήτησης πληκτρολογήστε 'visual C', πατήστε ENTER και μετακινηθείτε προς τα κάτω.
  • Κάντε κλικ στο  'Microsoft Visual C++ 2015 Redistributable (x64)' και στη συνέχεια πατήστε 'Κατάργηση εγκατάστασης' (Uninstall). Σε περίπτωση που η έκδοση 2015 δε βρίσκεται στη λίστα αναζήτησης, μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα. Εάν στη λίστα βρίσκεται η έκδοση 'x86', παρακαλούμε να μη γίνει απεγκατάσταση.
  • Κάντε κλικ στο 'Microsoft Visual C++ 2017 Redistributable (x64)' και στη συνέχεια πατήστε 'Κατάργηση εγκατάστασης' (Uninstall). Εάν στη λίστα βρίσκεται η έκδοση 'x86', παρακαλούμε να μη γίνει απεγκατάσταση.
  • Κάντε επανεκκίνηση στον υπολογιστή σας.
  • Τρέξτε το αρχείο vcredist_x64.exe που βρίσκεται στο φάκελο Lumion (VERSION)\Redist2015.
  • Τρέξτε το αρχείο vcredist_x64.exe που βρίσκεται στο φάκελο  Lumion (VERSION)\Redist2017.
  • Ανοίξτε το  Lumion.
0 Comments



Leave a Reply.

    ERGOCAD

    Πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο του Lumion για Ελλάδα, Κύπρο & Λίβανο

    Archives

    July 2020
    May 2020
    September 2019
    June 2019
    May 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019

    Categories

    All
    Content Library
    Download Manager
    Library
    Lumion
    Lumion 9.5
    Lumion New Features
    Material Library
    New Version
    Panorama
    Support System
    Technical Support

    RSS Feed

Picture

ΩΡΕΣ

Δευτέρα - Παρασκευή 
9:00 - 19:00

Email

lumion@ergocad.eu

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+302114112620

Καλέστε μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα

Εταιρικές σελίδες 
www.ergocad.eu
www.actcad.net
www.yoursketchup.com
www.lumion-lb.com
www.consteelsoftware.eu

Lumion
Νέα έκδοση
​Προδιαγραφές
​Δείγματα έργων
​Demo έκδοση
Αγορά Lumion
Υποστήριξη
Συχνές ερωτήσεις
Online μαθήματα ​
Συμβατότητα 
SketchUp
Autodesk Revit
Elitecad ΞEOMETRIΞ
Graphisoft ArchiCAD
Bentley Microstation
Nemetscheck Allplan
Nemetscheck Vectorworks
Rhinoceros
3D Studio Max
Εταιρεία
Σχετικά με την ERGOCAD
Καριέρα - Θέσεις εργασίας
​Privacy Policy

​ERGOCAD© 2020. Η ERGOCAD είναι ο επίσημος αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Lumion σε Ελλάδα , Κύπρο & Λίβανο.  Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Η επωνυμία Lumion® είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα της ACT-3D B.V .
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • LUMION
    • LUMION 11
    • LUMION 10
    • LUMION 9
  • SHOWCASE
  • TUTORIALS
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
  • Blog