Lumion Greece & Cyprus
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • LUMION
    • LUMION 12
    • LUMION 11
    • LUMION 10
    • LUMION 9
  • SHOWCASE
  • TUTORIALS
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    • ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ
  • Blog

Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση στην Τεχνική Υποστήριξη

1/24/2019

0 Comments

 
Picture

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με:

  • Το Support Center του Lumion.
  • Τον τρόπο εγγραφής στο Support Center.
  • Την εύρεση απαντήσεων στις ερωτήσεις σας.
  • Τον τρόπο δημοσίευσης ερωτήσεων στο Support Center.
1 - ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟ LUMION
  • Η υποστήριξη στο Lumion (μέσω του Lumion Support Center)  διατίθεται από Δευτέρα έως Παρασκευή.
  • Παρέχεται μόνο μέσω του Lumion Support Center.
  • Δεν παρέχεται μέσω email, τηλεφώνου ή προσωπικών μηνυμάτων. 
2 - ΠΩς να ΚΑΝετε ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ σασ (licence key) ΓΙΑ ΝΑ ΕΧετε ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ;
​Η διαδικασία για να το κάνετε αυτό είναι πολύ εύκολη και χρειάζεται μόνο λίγα δευτερόλεπτα.
2.1: Εάν δεν έχετε λογαριασμό στο Support Center του Lumion, κάντε κλικ εδώ για να δείτε πώς να δημιουργήσετε έναν νέο.
2.2: Αντιγράψτε την Άδεια χρήσης σας (License Key) από το email 'Getting started with Lumion' που λάβατε. Κάντε κλικ εδώ εάν δε μπορείτε να βρείτε το email.
Picture
​2.3: Κάντε κλικ εδώ για να πάτε στο προφίλ σας στο Lumion Support Center και κάντε επικόλληση του License Key στο πεδίο αναζήτησης 'Register a license'  που φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα. Στη συνέχεια πατήστε την εντολή 'Register'. Σε περίπτωση που εργάζεστε σε εταιρία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 1 License Key για όλα τα μέλη της.
Picture
​2.4: Πλέον, θα πρέπει το License Key σας να εμφανίζεται στην λίστα των εγγεγραμμένων αδειών χρήσης.
Ο λογαριασμός και η σελίδα του προφίλ σας στο Lumion Support Center θα εμφανίζουν την κατάστασή σας, αφού πλέον είστε καταχωρημένος ως χρήστης με άδεια. 
Picture
3 - ​ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ
​3.1: Κάντε αναζήτηση στο Knowledge Base.
3.2: Κάντε αναζήτηση στο Keyboard shortcuts.
3.3: Χρησιμοποιείστε τη λειτουργία αναζήτησης του Lumion Support Center (Lumion Support Center search function).
4 - ​δημοσιευστε την ερωτηση σασ στο Lumion Support Center
​4.1: Κάντε κλικ εδώ για να δείτε πώς να δημοσιεύσετε ένα θέμα (topic), εάν δε μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας.
0 Comments



Leave a Reply.

    ERGOCAD

    Πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο του Lumion για Ελλάδα, Κύπρο & Λίβανο

    Archives

    April 2022
    March 2022
    January 2022
    June 2021
    March 2021
    July 2020
    May 2020
    September 2019
    June 2019
    May 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019

    Categories

    All
    Content Library
    Download Manager
    Library
    Lumion
    Lumion 9.5
    Lumion New Features
    Material Library
    New Version
    Panorama
    Support System
    Technical Support

    RSS Feed

Picture

ΩΡΕΣ

Δευτέρα - Παρασκευή 
9:00 - 19:00

Email

lumion@ergocad.eu

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

+302114112620

Καλέστε μας και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα

Εταιρικές σελίδες 
www.ergocad.eu
www.actcad.net
www.yoursketchup.com
www.lumion-lb.com
www.consteelsoftware.eu

Lumion
Νέα έκδοση
​Προδιαγραφές
​Δείγματα έργων
​Demo έκδοση
Αγορά Lumion
Υποστήριξη
Συχνές ερωτήσεις
Online μαθήματα ​
Συμβατότητα 
SketchUp
Autodesk Revit
Elitecad ΞEOMETRIΞ
Graphisoft ArchiCAD
Bentley Microstation
Nemetscheck Allplan
Nemetscheck Vectorworks
Rhinoceros
3D Studio Max
Εταιρεία
Σχετικά με την ERGOCAD
Καριέρα - Θέσεις εργασίας
​Privacy Policy

​ERGOCAD© 2020. Η ERGOCAD είναι ο επίσημος αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Lumion σε Ελλάδα , Κύπρο & Λίβανο.  Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Η επωνυμία Lumion® είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα της ACT-3D B.V .
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • LUMION
    • LUMION 12
    • LUMION 11
    • LUMION 10
    • LUMION 9
  • SHOWCASE
  • TUTORIALS
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΝΕΑ ΑΔΕΙΑ
    • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ
    • ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΚΙΜΗ
  • Blog