1 - ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΟ LUMION
2 - ΠΩς να ΚΑΝετε ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ σασ (licence key) ΓΙΑ ΝΑ ΕΧετε ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ;
Η διαδικασία για να το κάνετε αυτό είναι πολύ εύκολη και χρειάζεται μόνο λίγα δευτερόλεπτα.
2.1: Εάν δεν έχετε λογαριασμό στο Support Center του Lumion, κάντε κλικ εδώ για να δείτε πώς να δημιουργήσετε έναν νέο. 2.2: Αντιγράψτε την Άδεια χρήσης σας (License Key) από το email 'Getting started with Lumion' που λάβατε. Κάντε κλικ εδώ εάν δε μπορείτε να βρείτε το email. 2.3: Κάντε κλικ εδώ για να πάτε στο προφίλ σας στο Lumion Support Center και κάντε επικόλληση του License Key στο πεδίο αναζήτησης 'Register a license' που φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα. Στη συνέχεια πατήστε την εντολή 'Register'. Σε περίπτωση που εργάζεστε σε εταιρία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε 1 License Key για όλα τα μέλη της.
2.4: Πλέον, θα πρέπει το License Key σας να εμφανίζεται στην λίστα των εγγεγραμμένων αδειών χρήσης.
Ο λογαριασμός και η σελίδα του προφίλ σας στο Lumion Support Center θα εμφανίζουν την κατάστασή σας, αφού πλέον είστε καταχωρημένος ως χρήστης με άδεια. 3 - ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ
3.1: Κάντε αναζήτηση στο Knowledge Base. 3.2: Κάντε αναζήτηση στο Keyboard shortcuts. 3.3: Χρησιμοποιείστε τη λειτουργία αναζήτησης του Lumion Support Center (Lumion Support Center search function). 4 - δημοσιευστε την ερωτηση σασ στο Lumion Support Center
4.1: Κάντε κλικ εδώ για να δείτε πώς να δημοσιεύσετε ένα θέμα (topic), εάν δε μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας.
0 Comments
Leave a Reply. |
ERGOCADΠιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο του Lumion για Ελλάδα, Κύπρο & Λίβανο Archives
October 2024
Categories
All
|